N54Tech.com - International Turbo Racing Discussion
Go Back   N54Tech.com - International Turbo Racing Discussion > Search Forums
Reload this Page Search Results
Showing results 1 to 25 of 100 Search: Posts Made By: Bours
Forum: N55 01-21-2019, 11:43 AM
Replies: 18
Views: 1,203
Posted By Bours
diverter valve leak

hey guys when i do 3rd geat pulls my wdgc goes up to 99 past 5.5k rpm and drops boost by 5 psi...


i have a pure stage 2 turbo so.its not normal !

did a pressure test but there was no leak !...
Forum: N55 12-27-2018, 09:52 AM
Replies: 363
Views: 37,082
Posted By Bours
ohh your the guy that made a tbread on audizine ?

ohh your the guy that made a tbread on audizine ?
Forum: N55 12-03-2018, 06:11 PM
Replies: 7
Views: 808
Posted By Bours
yes al forged ! still on breaking period !

yes al forged ! still on breaking period !
Forum: N55 11-21-2018, 07:52 AM
Replies: 3
Views: 454
Posted By Bours
can i buy just the damper ? got part numbers...

can i buy just the damper ? got part numbers please cant find em separatly
Forum: N55 11-18-2018, 12:13 AM
Replies: 3
Views: 454
Posted By Bours
Forum: N55 11-16-2018, 07:34 AM
Replies: 363
Views: 37,082
Posted By Bours
you switched to rs3 ? modded yet ?

you switched to rs3 ? modded yet ?
Forum: N55 11-16-2018, 07:27 AM
Replies: 7
Views: 808
Posted By Bours
yes squeaking and wobbling

yes squeaking and wobbling
Forum: N55 11-08-2018, 06:16 PM
Replies: 7
Views: 808
Posted By Bours
anyone :( ?

anyone :( ?
Forum: Market Place - For Sale / Trade / Wanted 11-08-2018, 06:16 PM
Replies: 1
Views: 262
Posted By Bours
n55 crank pulley e90

looking for a used or new crank pulley for a n55 e90 2011

$$$ Let me know ! i need one asap
Forum: N55 11-02-2018, 07:46 AM
Replies: 7
Views: 808
Posted By Bours
n52 crank pulley on a n55 ?

my crankshaft pulley with harmonic balancer is falling appart....

will a n52 pulley fit a n55 cause cant find the part anywhere below 600 usd.....

thx
Forum: N55 09-27-2018, 10:37 PM
Replies: 61
Views: 11,602
Posted By Bours
UPDATE ??

UPDATE ??
Forum: N55 08-24-2018, 12:23 PM
Replies: 61
Views: 11,602
Posted By Bours
UPDATE ??

UPDATE ??
Forum: N55 06-02-2018, 12:42 PM
Replies: 363
Views: 37,082
Posted By Bours
Wheres the WR log plz ? Gimme gimme

Wheres the WR log plz ? Gimme gimme
Forum: N55 05-25-2018, 12:36 PM
Replies: 363
Views: 37,082
Posted By Bours
0-60 mph i meant

0-60 mph i meant
Forum: N55 05-25-2018, 09:11 AM
Replies: 363
Views: 37,082
Posted By Bours
Whats your 0-60 ??? Great time son !

Whats your 0-60 ??? Great time son !
Forum: N55 05-06-2018, 08:24 AM
Replies: 26
Views: 3,810
Posted By Bours
E30.is enough to get clean timing at 21 psi ?

E30.is enough to get clean timing at 21 psi ?
Forum: N55 05-05-2018, 10:19 PM
Replies: 363
Views: 37,082
Posted By Bours
can you post a log please instead of a screenshot...

can you post a log please instead of a screenshot ?
Forum: N55 05-05-2018, 03:19 PM
Replies: 363
Views: 37,082
Posted By Bours
Nice run ! What timing targets did you have ???

Nice run ! What timing targets did you have ???
Forum: N55 05-05-2018, 10:45 AM
Replies: 363
Views: 37,082
Posted By Bours
Only 93 octane ??? No e or meth .?

Only 93 octane ??? No e or meth .?
Forum: N55 05-03-2018, 09:14 PM
Replies: 61
Views: 11,602
Posted By Bours
Oh and btw im from montreal so i know these...

Oh and btw im from montreal so i know these terrible winters too unfortunatly :(
Forum: N55 05-03-2018, 09:13 PM
Replies: 61
Views: 11,602
Posted By Bours
I did a 3rd gear pull while spraying meth after i...

I did a 3rd gear pull while spraying meth after i just installed pure stage 2 turbo.... ( like 9th pull after install ) and BOOM engine malfunction....engine sputtered and i had timing codes and a #1...
Forum: N55 05-03-2018, 11:14 AM
Replies: 61
Views: 11,602
Posted By Bours
Excellent just told my builder (MMP) about...

Excellent just told my builder (MMP) about everything you mentioned and he will make custom clerance to avoid slap :)
Forum: N55 05-02-2018, 02:01 PM
Replies: 14
Views: 2,115
Posted By Bours
Forged pistons have thicker rings but you are...

Forged pistons have thicker rings but you are right stock ones are prolly fine ! Im wondering whats the life span of a piston tho....they have 100k miles
Forum: N55 05-02-2018, 02:00 PM
Replies: 14
Views: 2,115
Posted By Bours
Thank you for the info :) Would you still get...

Thank you for the info :)
Would you still get forged pistons for a maxed out ps2 ? Or its not worth it ?
Forum: N55 05-02-2018, 06:12 AM
Replies: 61
Views: 11,602
Posted By Bours
Hey man im rebuilding my engine at mmp after i...

Hey man im rebuilding my engine at mmp after i spun a bearing.

Will you do forged rods and pistons ?
I live in cold climate so.im afraid of piston slap and also it could enhance false knock it...
Search took 0.02 seconds.

 
Forum Jump



vBulletin Skin developed by: vBStyles.com
Copyright 2007 - 2018, N54tech.com